headerimage

Zoek je goede Shockwave?

Maak dan vandaag nog je afspraak!

Welkom, fijn dat je hier bent. Ik ben Miriam, praktijkassistent bij Fysio Den Haag. Mijn Fysio collega’s helpen je graag met Shockwave.

• Direct een afspraak
  • Contracten zorgverzekeraars
  • 25.000+ tevreden patiënten
085-0830607 WhatsApp

Shockwave Therapie bij Fysio Den Haag

Shockwave gaat verder dan fysiotherapie

Binnen de fysiotherapie kennen we een aantal methoden om de spieren los, lang en sterk te maken om je klachten te verhelpen. Echter, bij een groot aantal chronische pijnklachten zal je er met alleen oefeningen niet komen. Ook bij verkrampingen of spierknopen kan dat voorkomen.

Shockwave therapie – hoe werkt het?

Door middel van kleine hoogenergetische geluidsgolven maken we het probleemgebied los. Daarbij werken we heel precies. De schokgolf die vrijkomt geeft energie aan het pijnpunt en het lichaam waardoor de verkalkte of verkleefde gebieden losraken. Tijdens een behandeling van tien minuten krijg je maar liefst drieduizend energiegolven in je lichaam. De behandeling is 100% veilig.

Een verkalkte schouder

Bij een verkalkte schouder kunnen we door middel van shockwave therapie je pijn verlichten en helpen we tevens bewegingsvrijheid terug te krijgen. We ‘vergruizen’ de kalk door de geluidsgolven waardoor je minder pijn ervaart.

Chronische ontstekingen

Chronische ontstekingen laten zich niet zomaar wegjagen. Shockwave therapie kan bij chronische ontstekingen, zoals bijvoorbeeld golferselleboog, de ontsteking wegnemen. Hierdoor verdwijnt niet alleen de pijn, je kunt ook beter bewegen. Dit geldt ook voor pezen in je knie en hiel.

Zelfgenezend vermogen

Je lichaam heeft een bijzonder zelfherstellend vermogen. Door het losmaken tijdens de shockwave herapie wordt de stofwisseling gestimuleerd en de bloedcirculatie verbeterd. Na het losmaken richten we ons op het opbouwen van kracht en stabiliteit in je lichaam. Omdat je door de therapie makkelijker kunt bewegen kun je je oefenprogramma sneller beginnen. Zo ben je meteen een stap dichterbij je herstel.

Wat onze klanten zeggen

Bennie

De Whatsapp chatbot werkte heel goed, communicatie werd op maandagmorgen meteen overgenomen door een mens en de afspraak was moeiteloos gemaakt! Heel makkelijk en laagdrempelig! Ik heb meteen een goede indruk van de praktijk.

Alex

Super! Vandaag gebeld voor een ‘noodafspraak’ als nieuwe patiënt en gelukt om vandaag nog terecht te kunnen.

Chantal

Ik kon diezelfde dag nog terecht toen ik belde met mijn lichamelijke klacht. Eenmaal bij de praktijk zelf werden er vanwege COVID-19 bepaalde maatregelen toegepast, waar men zich goed aan houdt. Fijn geholpen door de therapeut zelf en tips voor thuis meegekregen.

We stellen ons graag even voor

Onze klanten gaan ons aan het hart en we doen graag dat beetje extra om ervoor te zorgen dat jouw herstelproces vlot en prettig verloopt.

Lees meer over ons
headerimage